top of page

Eerste prijs fotowedstrijd Thema teder

Fotowedstrijd.club is een plek waar je uitgedaagd wordt in fotografie. Met elke maand een thema, inspiratie en tips om je te leren betere foto's te maken. Een plek waar je je werk deelt met anderen om erover te praten, elkaar te beoordelen en zo samen te groeien.

Het thema van de fotowedstrijd van de maand oktober was 'Teder'. Ik moest meteen denken aan een foto die ik een jaar eerder van mijn dochter in het bos had gemaakt.

Het was vorig jaar herfst dat mijn dochter en ik het bos introkken om wat foto's te maken. Mijn dochter vindt het nog steeds heel leuk om gefotografeerd te worden. Ik had van te voren al een beetje bedacht wat voor foto ik wilde maken. Met een tas vol verschillende kleding, accessoires, camera attributen en de grote beer was het wel even flink slepen. Maar het heeft toch een prijs in de wacht gesleept.


Bekijk via onderstaande link de complete top 10 van dit thema:

https://fotowedstrijd.club/blog/warme-knuffels-in-het-bos-de-tederste-foto-van-oktober

Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page