top of page

5e prijs fotowedstrijd 'Illusie'


Regelmatig doe ik mee aan een wedstrijd van fotowedstrijd.club. Het leuke is dat je uitgedaagd wordt om een pakkende foto te maken binnen een gegeven thema. Deze keer was het thema 'Illusie'.


Bij deze wedstrijd heb ik me laten inspireren door een beeld dat ik ooit gezien had. Waar kijkt de persoon nou naartoe? Mijn vriend, Mario, heb ik recht van voren gefotografeerd. Daarnaast heb ik hem van de zijkant gefotografeerd, die ik gebruikt heb voor het silhouette. In Photoshop heb ik daarmee de foto van de voorkant uitgesneden, waardoor het in eerste instantie lijkt alsof Mario naar links kijkt. Het leverde een mooie 5e plaats, waarmee ik heel tevreden ben.


Bekijk de 10 beste foto's van dit thema via:

https://fotowedstrijd.club/blog/iedereen-op-het-verkeerde-been-met-deze-top-10-illusies

Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page