top of page

4e prijs met 'De kleine reiziger'

Van de 300 inzendingen die ingestuurd zijn, is mijn foto op de 4e plek geëindigd.

Voor het thema 'De Reiziger' ben ik met mijn dochter naar het bos gegaan. Ik heb van te voren uitgedacht wat ik ongeveer als foto wilde hebben. Een knapzak en de oude beer van mijn vriend gingen mee. Het scheelt enorm om van te voren een idee uit te werken, maar natuurlijk werk je met een jong kind met een eigen willetje en een beperkte concentratieduur. Maar ze heeft de modellenrol goed vervuld en ik ben blij met deze foto en trots op de 4e plaats.


Bekijk de complete top 10 via:

https://fotowedstrijd.club/blog/de-sfeer-van-toen-met-de-mensen-van-nu-wint-fotowedstrijd-de-reiziger




Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page